Dit is het archief van het forum van Branko's Tekstadventure Homepage. Er kan niet meer worden gepost.

LAST IN AMSTERDAM / Computer! Totaal

Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Walkthroughs
Bekijk vorig onderwerp ::  
Auteur Bericht
Sternling (oud)
Peasant

Lid geworden: 12 Nov 2007
Postings: 0

Gepost: Maa 26 Jun 2006, 3:04 pm    Onderwerp: LAST IN AMSTERDAM / Computer! Totaal  

Ik ben weer opnieuw begonnen met de tekstadventure
Last in Amsterdam.
Ik denk dat ik al aardig tegen het einde aan zit.

alleen:
Toen ik het jaren terug speelde kon ik met een bepaald commando met inspecteur backker een 2e keer praten en gaf hij mij een telefoonnummer, dacht ik me te herinneren. Op dit moment kom ik er niet meer achter.

Weet iemand dit commando (moet ik die inspecteur iets geven ofzo.)

Laat het dan weten, BvD

P.S. als ik het spel uitgespeeld heb wil ik de gehele walkthrough uitbrengen mocht daar interesse voor bestaan Smile

Greetz, Sternling
Terug naar boven  
PW
Adventurer

Lid geworden: 13 Mrt 2005
Postings: 62

Gepost: Maa 26 Jun 2006, 4:15 pm    Onderwerp:  

Hoi, Sternling.

Nadat ik jouw bericht gelezen had, heb ik je een
e-mail gestuurd. Alsjeblieft, controleer je e-mail.
Misschien komen we er samen uit met het spel.

Groeten,

PW
Terug naar boven  
tomthumb
Adventurer

Lid geworden: 12 Aug 2007
Postings: 2

Gepost: Din 18 Sep 2007, 2:17 pm    Onderwerp: Re: LAST IN AMSTERDAM / Computer! Totaal  

Feiiolanis schreef:

alleen:
Toen ik het jaren terug speelde kon ik met een bepaald commando met inspecteur backker een 2e keer praten en gaf hij mij een telefoonnummer, dacht ik me te herinneren. Op dit moment kom ik er niet meer achter.

Weet iemand dit commando (moet ik die inspecteur iets geven ofzo.)

Laat het dan weten, BvD

P.S. als ik het spel uitgespeeld heb wil ik de gehele walkthrough uitbrengen mocht daar interesse voor bestaan Smile
Greetz, Sternling

Ik ben in ieder geval ge´nteresseerd, maar loop vast bij die junk die op het toilet op de wallen knock-out ligt. Hoe krijg ik 'm daar weg?
Terug naar boven  
Branko
Wizard

Lid geworden: 08 Jan 2005
Postings: 25

Gepost: Zat 23 Feb 2008, 2:02 pm    Onderwerp:  

Is dit hetzelfde spel als "Lost in Amsterdam"? Ik kreeg een tijd terug een e-mail van iemand die op zoek was naar een walkthrough voor dat spel. Misschien dat jullie de koppen bij elkaar kunnen steken en een walkthrough kunnen schrijven voor dat gedeelte wat je al weet? Of een hintsbestand of zoiets?
Terug naar boven  
tomthumb
Adventurer

Lid geworden: 12 Aug 2007
Postings: 2

Gepost: Maa 21 Apr 2008, 8:40 pm    Onderwerp:  

Bel 06-11
Terug naar boven  
Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Walkthroughs Alle genoemde tijden zijn GMT
Pagina 1 van 1