Dit is het archief van het forum van Branko's Tekstadventure Homepage. Er kan niet meer worden gepost.

Thuis in het Milieu

Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Verzamelen
Bekijk vorig onderwerp :: Bekijk volgend onderwerp  
Auteur Bericht
PW
Adventurer

Lid geworden: 13 Mrt 2005
Postings: 62

Gepost: Din 25 Apr 2006, 4:44 pm    Onderwerp: Thuis in het Milieu  

Thuis in het Milieu

Hallo.

"Thuis in het Milieu" is geen tekstadventure, maar wie het spel wil hebben, kan ik helpen. Stuur me een e-mail op 2peewee@zonnet.nl, zodat ik je het spel kan sturen of je kan vertellen waar je het spel kan downloaden.

2peewee@zonnet.nl
Terug naar boven  
Gast

Gepost: Maa 05 Jun 2006, 1:47 pm    Onderwerp: Idril  

Wat is het dan wel? Smile Behalve dat het een DOS spel is en is uitgebracht door Malmberg, heb ik er niets over kunnen vinden.

(Op FOK zoekt of zocht er trouwens wel iemand naar: *klik*.)
Terug naar boven  
PW
Adventurer

Lid geworden: 13 Mrt 2005
Postings: 62

Gepost: Maa 05 Jun 2006, 4:06 pm    Onderwerp:  

Dit geldt ook voor jou: als je het spel wil hebben, e-mail me dan. Je vraagt wat "Thuis in het Milieu" wel is. Het is inderdaad een DOS-spel en uitgegeven door Malmberg. Verder is het een Nederlands(talig) computerspel. Ik bied het spel aan met toestemming van Branko, die ik heb geŽ-maild, voordat ik dit topic opende. Bedankt dat je me erop gewezen hebt dat op het forum van FOK iemand naar het spel zoekt, maar daar was ik al achter en ik heb verschillende mensen daarover geŽ-maild. Niet bij iedereen die het spel downloadt of toegestuurd krijgt, werkt het spel. Het enige wat ik daarvan kan zeggen is dat je het in C:\Milieu moet plaatsen. Als nog iemand het spel zou willen, e-mail me dan op het adres in mijn eerste post van dit topic.

Groeten van PW.
Terug naar boven  
Branko
Wizard

Lid geworden: 08 Jan 2005
Postings: 25

Gepost: Woe 07 Jun 2006, 4:39 pm    Onderwerp:  

Voor de duidelijkheid, als een spel relevant is voor deze site, en je beschikt over de auteursrechten (of je mag van de auteur het spel verspreiden), dan moedig ik aan dat je hier een link naar dat spel plaatst.

Als je spel niets met Nederlandstalige tekstadventures te maken heeft, beschouw ik een link als spam en verwijder je bericht.

Als blijkt dat je een spel illegaal verspreidt, loop je kans dat ik je van het forum schop. Ik ga echter niet vragen of het spel dat je verspreidt illegaal is; ik ga ervan uit dat iedereen ter goeder trouw handelt.
Terug naar boven  
Idril
Adventurer

Lid geworden: 05 Jun 2006
Postings: 8

Gepost: Din 12 Dec 2006, 10:00 pm    Onderwerp:  

Dit spel heb ik werkende gekregen en het is tof! Very Happy
Terug naar boven  
Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Verzamelen Alle genoemde tijden zijn GMT
Pagina 1 van 1