Dit is het archief van het forum van Branko's Tekstadventure Homepage. Er kan niet meer worden gepost.

Hollanditis

Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Spelen
Bekijk vorig onderwerp :: Bekijk volgend onderwerp  
Auteur Bericht
PW
Adventurer

Lid geworden: 13 Mrt 2005
Postings: 62

Gepost: Don 29 Dec 2005, 12:35 pm    Onderwerp: Hollanditis  

Dag,

Ik zit vast in verschillende spellen en één daarvan is "Hollanditis". Als je niet weet hoe je het op de PC speelt of waar je het kunt downloaden, laat dan hier even een bericht achter zodat ik dat kan uitleggen. In het spel heb ik alle voorwerpen die je zo kan oprapen: plattegrond, bierviltje, schaalmodel, landkaart, brief,
braille-bericht, doorslag, microfilm, blauwdruk, telex uitdraai, compact-cassette, foto, specificatielijst, beeldplaat, btw bon, rapport, horoscoop, computer floppy, computer tape en
video-tape. Als ik op het vliegveld typ "kijk bord", kan ik de lijst niet goed lezen.

Vragen:
1 Kun je nog meer plaatsen bezoeken dan Basel,
Den Haag, Rotterdam, Moskou, Washington, Londen,
New York, Parijs, Venetië, Berlijn, Brussel en Warschau?
2 Is het de bedoeling dat je het plaatsen van de kruisraketten bevordert of tegenhoudt?
3 Wat doe ik met al die voorwerpen?

Ik zou het waarderen als iemand een bericht achterliet, want ook al wordt het forum niet veel gebruikt, het wordt wel gelezen.

Groeten,

PW
Terug naar boven  
admin
Deity

Lid geworden: 08 Jan 2005
Postings: 6

Gepost: Don 09 Feb 2006, 1:43 am    Onderwerp:  

Sorry, ik dacht dat ik dit al beantwoord had.

1) Dat weet ik niet, maar als ik het me goed herinner, kun je meer dan alleen in de taxi zitten.

2) Dat mag je helemaal zelf weten! Very Happy

3) Weet ik niet meer.
Terug naar boven  
Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Spelen Alle genoemde tijden zijn GMT
Pagina 1 van 1