Dit is het archief van het forum van Branko's Tekstadventure Homepage. Er kan niet meer worden gepost.

[De baron] Beta-testers gezocht

Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Maken
Bekijk vorig onderwerp :: Bekijk volgend onderwerp  
Auteur Bericht
Victor Gijsbers
Adventurer

Lid geworden: 16 Sep 2005
Postings: 9

Gepost: Don 17 Nov 2005, 2:03 pm    Onderwerp: [De baron] Beta-testers gezocht  

Beste mensen,

Ik ben op dit moment mijn IF-verhaal "De Baron" aan het beta-testen, en het zou vooral heel nuttig zijn wanneer enkele ervaren IF-spelers het eens op bugs en andere fouten zouden willen testen.

"De baron" is een Z-code spel, dus te spelen op vrijwel elk platform, met een Z-code interpreter (zoals Frotz). Het is Nederlandstalig, maar ik zal er ook een Engelse vertaling van maken. Tezamen wil ik deze twee versies insturen voor de Spring Thing 2006 competitie.

Wat kan je ongeveer verwachten? "De baron" is geen klassieke text-adventure, en bevat bijvoorbeeld geen enkele puzzel. Wat het wel is is een interactief verhaal, waarbij die interactiviteit dus ook echt belangrijk is. (Er is niet maar 1 mogelijk verloop van het verhaal; in tegendeel.) Daarnaast is het verhaal vrij duister, dus als je alleen van romantische komedies houdt moet je het misschien ook niet spelen.

Als je interesse hebt, mail mij even op victor _ apenstaartje _ lilith _ punt _ gotdns _ punt _ org. Alvast heel erg bedankt. Smile

Groeten,
Victor
Terug naar boven  
Branko's Tekstadventure Homepage Forumindex -> Maken Alle genoemde tijden zijn GMT
Pagina 1 van 1